054-225-7705
המגדל הלבן 2, רמלה

תיקון מסך מחשב אפל סינמה A1267

Apple Cinema Displayהגעתם לתיקון מסכי מחשב של אפל!

יש לך בעיה או תקלה כלשהי במסך אפל סינמה A1267? מצאת את המקום הנכון שמתמחה בתיקון מסכי אפל במהירות ובאיכות ללא פשרות. טכנאי המסכים במעבדה שלנו מומחים ובעלי ניסיון רב בכל מה שקשור בטיפול במסכי אפל ובתיקונם. צור איתנו קשר כבר עכשיו על מנת לאבחן ולתקן את המסך אפל סינמה A1267 שלך.

מסך אפל A1267 הוא מסך נוסף בגודל של 24" מסדרת מסכי הסינמה של אפל. A1267 מגיע עם תאורה בטכנולוגית LED שהיא טכנולוגיית תאורה אחורית חדשה יותר במסכי LCD שמשפרת את יחס הניגודיות והבהירות של המסך וגם חוסכת הרבה יותר אנרגיה ומרחב מאשר תאורת פלורסנט (CCFL). שאר התכונות דומות לשאר המסכים בסדרה.

מסכי הסינמה של אפל מיוצרים בתקני איכות גבוהים מאוד ומספקים חווית משתמש ברמה גבוהה. עם זאת, עלולות לקרות בהם תקלות. רוב התקלות הן באחד מהמרכיבים המרכזיים של המסך: אספקת מתח, אינוורטר או לוח אם. המסך מדגם A1267 מצויד גם במצלמת וידאו, מיקרופון, רמקולים ויציאות USB מה שמבטיח סביבת עבודה נקייה מציוד נלווה וחיווט שמסרבל, אך עם זאת, גם אלה עלולים להתקלקל.

מסך אפל A1267 הוא מסך יקר והטיפול בו עדין. בדיקה וטיפול בתנאי מעבדה באמצעות ציוד מתאים יבטיחו איכות גבוהה וסיכוי קלוש לתקלות חוזרות. צור קשר עם המעבדה שלנו עוד היום וקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ושירות מיידי. אנו נדאג שתחזור במהרה לעבוד עם המסך שלך.

קרא יותר על תקלות במסכי LCD.

אנחנו כאן בשבילך על כל תקלה או בעיה במסכי אפל A1267.

לייעוץ חינם מלאו פרטים 👇

Contact Us sidebar

דברו איתי בוואטסאפ
Scan the code