054-225-7705
המגדל הלבן 2, רמלה

תיקון מסך מחשב אפל סינמה A1083

Apple Cinema Displayהגעתם לתיקון מסכי מחשב של אפל!

אם אתה מעוניין לתקן מסך אפל סינמה A1083 במהירות ובאיכות ללא פשרות, הגעת למקום הנכון. טכנאי המסכים שלנו מומחים בטיפול במסכי אפל ובתיקונם. צור איתנו קשר, ונחזור אליך במהרה על מנת לאבחן ולתקן את המסך שלך.

מסך אפל A1083 הוא המסך הגדול ביותר בסדרת מסכי הסינמה של אפל ובעל הרזולוציה הגבוהה ביותר. זהו מסך בגודל 30" עם רזולוציה של 2560X1600. שאר התכונות של המסך דומות לשאר המסכים בסדרה. התקלות במסכי אפל סינמה הן בדרך כלל תקלות באחד מהמרכיבים הבסיסיים של המסך: ספק כוח, אינוורטר או לוח אם. הדבר הנכון לעשות בכל מקרה של תקלה הוא ליצור קשר עם מומחי המסכים שלנו ולקבל חוות דעת של טכנאי מוסמך. מסך אפל A1083 הוא מסך יקר והטיפול בו עדין. בדיקה וטיפול בתנאי מעבדה עם ציוד מתאים יבטיחו איכות גבוהה וסיכוי קלוש לתקלות חוזרות. פנה היום, ותקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ביחס למתחרים ושירות מיידי.

אתה יכול לפנות למאמר שעוסק בתקלות במסכי LCD כדי לקבל מידע נוסף על התקלות האופייניות במסכי אפל A1083.

איכות התיקון במעבדה שלנו עומדת בסטנדרטים גבוהים. אנו מספקים ללקוחות שלנו הרבה מעבר לתיקון המסך, הן מבחינת היחס והבנת הדרישות של הלקוח והן מבחינת מקצועיות הטיפול במסך. עשרות לקוחות מרוצים יעידו כל כך. מטרתנו היא לקוח מרוצה עם מוצר תקין לאורך זמן.

אנחנו כאן בשבילך כדי לטפל בכל תקלה או בעיה במסכי אפל A1083.

לייעוץ חינם מלאו פרטים 👇

Contact Us sidebar

דברו איתי בוואטסאפ
Scan the code