054-225-7705
המגדל הלבן 2, רמלה

תיקון מסך מחשב אפל ת'נדרבולט A1407

Apple Display Thunderboltהגעתם לתיקון מסכי מחשב של אפל!

אם נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי במסך אפל ת'נדרבולט A1407, הגעת למקום הנכון אצלנו במעבדת המסכים מתקנים את כל דגמי המסכים של אפל וגם את הת'נדרבולט (Thunderbolt) החדש. יש לנו טכנאי מסכים שמתמחים באיתור ותיקון מהיר של כל התקלות במסכי אפל. צור קשר כבר עכשיו ותקבל אבחון מיידי, ובמידת הצורך תיקון מהיר של מסך הת'נדרבולט A1407 שלך.

מסך הת'נדרבולט (Thunderbolt) של אפל הוא המסך שהחליף את מסכי הסינמה. הוא הושק ביולי 2011 ומתאים למחשבי המק החדשים המצוידים בחיבור ת'נדרבולט (מסך הת'נדרבולט A1407 לא מתאים למחשבי המק הקודמים ולמחשבי פיסי). המסך מצויד במצלמת HD, רמקולים, מיקרופון, 3 יציאות USB, יציאת רשת ויציאת ת'נדרבולט ובנוסף לאלה גם כבל טעינה למחשבי מקבוק אייר ומקבוק פרו.

אפשר לראות שהמסך עצמו הוא לא רק מסך אלא ממש תחנת עגינה עם ממשקים רבים למשתמש שבחיבור אחד למחשב מספקים סביבת עבודה שלמה עם כל הממשקים הנחוצים. מסך אפל ת'נדרבולט A1407 מגיע בגודל של 27" והוא בעל איכות משופרת ביחס למסכי סינמה קודמים.

במסכי אפל מדגם A1407 עלולות לקרות תקלות הקשורות גם לממשקי המשתמש הרבים כגון: מצלמה, מחברים, מיקרופון, רמקולים, כניסות USB ועוד. חלקי המסך שנוטים להתקלקל יותר מאחרים הם: ספק כוח, אינוורטר, לוח אם וכמו-כן הממשקים השונים.

מסך אפל A1407 הוא מסך יקר ובנוי מרכיבים עדינים, רצוי לבצע אבחון מלא של התקלה ולקבל תיקון מקצועי רק בסביבה מתאימה לתיקון מסכי מחשב. צור קשר עוד היום וקבל הצעת מחיר.

למידע נוסף על תקלות במסכי LCD.

הצוות שלנו כאן בשבילך כדי לטפל בכל תקלה או בעיה במסכי אפל ת'נדרבולט A1407.

לייעוץ חינם מלאו פרטים 👇

Contact Us sidebar

דברו איתי בוואטסאפ
Scan the code