054-225-7705
המגדל הלבן 2, רמלה

הבעיות הכי נפוצות במסכי LCD

המסך הוא רכיב מרכזי במערכת המחשב, שכן הוא מאפשר למחשב להציג למשתמש את תוצאות פעולותיו בצורה נוחה ומיידית. לכן, כאשר המסך מתקלקל, מדובר בבעיה שמשביתה מיידית את יכולת העבודה מול מחשב (להבדיל, לדוגמא, מכונן אופטי מקולקל אשר בסה"כ מונע מהמשתמש סוג מסוים של עבודה).

מסכי ה-LCD יכולים לסבול מבעיות שונות, אך מספר הסימפטומים של בעיות בתצוגה הוא די מצומצם.

  1. אין תצוגה כלל, המסך אינו מראה סימני חיים (לעתים גם נורית החשמל אינה נדלקת)
  2. המסך נכבה מעצמו אחרי פרק זמן מסוים (לעתים קצר עד כדי מספר שניות לאחר ההדלקה)
  3. המסך מציג תמונה מאוד דהויה וכהה משמעותית מהרמה הרגילה של בהירות
  4. המסך לבן לחלוטין, ואינו מציג שום תמונה כלל
  5. המסך מציג קוים או קו אנכי צבעוני, שאינו חלק מהתמונה המוצגת

על מנת להבין מה יכול לגרום לבעיות כאלה, וכיצד ניתן לטפל בהן, יש להבין קודם כל את דרך הפעולה של מסך LCD (Liquid Crystal Display – מסך מבוסס גבישים נוזליים).

כיצד פועל מסך LCD?

הצגים הגדולים והשמנים של פעם התבססו על שפופרת עם תותח אלקטרונים בקצה אחד, ומסך הרגיש לאלקטרונים בקצה אחר. התותח ירה אלקטרונים לכל נקודה על המסך, הנקודה נדלקה בגלל פגיעת האלקטרונים, וכך נוצרה תמונה על המסך. דרך הפעולה של LCD שונה משמעותית.

מסכי ה-LCD מסתמכים על כמה טכנולוגיות על מנת להציג תמונה:

1. זכוכית מקוטבת – אם נתאר לעצמנו גל אור בתור קו גלי מתמשך, נראה שבעולם התלת-מימדי בו אנו חיים ניתן לסובב קו זה סביב הציר, והגל יישאר אותו גל. זכוכית מקוטבת נותנת מעבר לגלי אור בעלי זווית סיבוב מסויימת בעיקר, וככל שזווית הסטיה נהיית גדולה יותר, כך האור נחסם יותר. כאשר זווית הסטיה מגיעה קרוב ל-90 מעלות, האור לא עובר כלל. כך, אם שמים שתי זכוכיות מקטבות בעלי קיטוב זהה אחת אחרי השניה, האור עובר דרך שתיהן. לעומת זאת, אם אחת מהזכוכיות תהיה בעלת קיטוב המאונך לזה של הזכוכית השניה, לא יעבור האור כלל.

2. מולקולות של גביש נוזלי – ייחודן של מולקולות אלה בכך שהן מסוגלות להעביר אור מקצה אחד אל הקצה השני, וגם מושפעות מזרם חשמלי (אשר גורם לעיוות של המולקולה, ויחד איתו משנה גם את הדרך אותה עובר האור בתוך המולקולה.

3. חומרים מוליכים שקופים – בתוך מסכי ה-LCD עובר זרם חשמלי אשר צריך להגיע לכל פיקסל ופיקסל. לצורך הזרמה של חשמל זה, משתמשים במוליכים שקופים, כדי שלא ייראו על גבי המסך ויפריעו לתמונה. דוגמא לחומר שקוף ומוליך (בו משתמשים, בדרך כלל, במסכי LCD) היא אוקסיד של אינדיום-בדיל.

4. תאורה אחורית – במקרה של מסכי LCD המשמשים במחשב, מקור אור כלשהו, אשר הסתרתו החלקית תסייע למסך להציג גוונים שונים של צבעים שבין לבן לשחור. נהוג היה להשתמש בתאורת פלורוסנט לטובת תאורה זו, אך בשנים האחרונות מתחילים להופיע מסכים המשתמשים בתאורת LED (המאפשרת צריכת חשמל נמוכה יותר וניגודיות טובה יותר).

מסך ה-LCD מורכב משתי זכוכיות מקטבות אשר קיטובן מאונך אחת לשניה, ומנורה לבנה הנמצאת מאחורי אחת הזכוכיות (הזכוכית השניה תהיה זו המופנית אל הצופה). בין הזכוכיות נמצאות מולקולות של גביש נוזלי, אשר בנויות כך שללא זרם חשמלי הן מעוותות ב-90 מעלות (כלומר, אור הנכנס מצד אחד, יוצא מקוטב ב-90 מעלות מהצד השני). זאת אומרת, שכאשר לא מזרימים חשמל דרך המולקולה, אור המגיע מצד אחד של המסך, עובר דר זכוכית מקטבת אחת, מסתובב ב-90 מעלות בתוך המולקולה, ואז עובר דרך הזכוכית המקטבת השניה. כאשר מעבירים זרם חשמלי בעוצמות שונות דרך המולקולה, היא עוברת עיוות בדרגות שונות לכיוון התיישרות (כלומר, בעוצמה הגבוהה ביותר היא מתיישרת לחלוטין, ובעוצמות נמוכות יותר היא מעוותת בזווית שבין 0 ל-90 מעלות. כך, בזרם החזק ביותר שום אור לא מסוגל לעבור (מכיוון שהוא יוצא מהמולקולה בעודו מאונך לזווית הקיטוב של הזכוכית המקטבת; חוסר אור משמעותו צבע שחור), ובזרמים חלשים יותר הוא נחלש בהשוואה לאור הלבן המקורי, וכך מתקבלים גוונים שונים של אפור. על מנת לקבל תמונה צבעונית, מוסיפים מערך מסננים של אדום, כחול וירוק, בדומה למסכי ה-CRT (כך, כל פיקסל מורכב, בעצם, משלושה תתי-פיקסלים המסוגלים להציג כל שילוב של אדום, כחול וירוק, וכך בעצם להציג כל צבע).

מה גורם לבעיות במסכי LCD?

כעת, כשיותר ברור לנו כיצד פועל מסך LCD, ניתן לסקור את הבעיות הנגרמות מאי תקינות של חלקים שונים בו.

1.ספק כוח

ספק הכוח אחראי על אספקת הזרם החשמלי למסך LCD. לפיכך, אי תקינות שלו תגרום, בדרך כלל, לאי הדלקת המסך. כמו כן, ספק מקולקל יכול לגרום למסך להיכבות אחרי זמן מסויים. ספק כוח הוא רכיב הניתן לתיקון או להחלפה במעבדתנו.

2.תאורה אחורית

התאורה האחורית היא זו המספקת את "חומר הגלם" איתו עובדים גבישי ה-LCD. ברגע שהיא נפגעת בצורה זו או אחרת, לגבישים אין את האור הלבן אותו הם יכולים להחליש, ולכן לא ניתן להציג דבר על המסך. נורות הפלורוסנט עליהן מבוססת התצוגה האחורית אינן נצחיות. עם הזמן, הן מאבדות מבהירותן, והדבר גורם למסך להציג תמונה כהה ודהויה (מכיוון שרמת הבהירות המירבית ירדה משמעותית). נוסף לכך, הנורות גם יכולות להישרף לגמרי, מה שימנע הצגת תמונה כלל. המעבדה שלנו יכולה להחליף נורות תקולות או ישנות בנורות חדשות, וכך להחזיר את מסך ה-LCD לחיים.

3.מהפך (אינברטר – Inverter)

נורות הפלורוסנט עליהן מבוססת התאורה האחורית דורשות זרם חליפין ומתח מאוד גבוה לצורך עבודתן, והמהפך הוא זה שמספק לתאורה האחורית את המתח והזרם הדרושים. לכן, אי תקינותו גוררת באופן מיידי את הפסקת העבודה של התאורה האחורית, וכך – עבודה של מסך ה-LCD כולו. מהפך לא תקין לא מסוגל לספק את הזרם והמתח הדרושים לאורך זמן, לכן הוא בדרך כלל האחראי לבעיות כמו כיבוי כמעט מיידי או כמה שניות אחרי ההדלקה של המסך, או כיבוי לאחר זמן מסויים, מבלי שהמשתמש רצה בכך. גם בהירות המסך יכולה להיפגע, במידה והמהפך לא מסוגל לספק את הזרם הדרוש להפעלת התאורה האחורית במלוא העוצמה. מהפך הוא רכיב שניתן לתיקון או להחלפה במעבדתנו.

4.לוח האם של המסך LCD

לוח האם של ה-LCD כולל את הצ'יפ האחראי לפיענוח האות שמגיע מכרטיס המסך ונושא עמו את המידע אודות התמונה, והצגת מידע זה על גבי המסך. אם לוח האם של המסך LCD נפגע, לא תהיה אפשרות להציג תמונה על גבי המסך. זאת אחת הסיבות האפשריות למסכי LCD המציגים מסך לבן במקום תצוגה רגילה.

5.מערך הגבישים הנוזליים

ככלל, לא אמורות להיות בעיות עם המסך עצמו. אך אם זה קורה, התוצאה היא, בדרך כלל, פיקסלים מתים (פיקסלים המציגים באופן קבוע את אותו הצבע, ללא קשר לתמונה).

קיימות בעיות נוספות במסכי LCD, שנגרמות לאו דווקא על ידי רכיבים לא תקינים במסך LCD. לדוגמא, בעיות בתצוגת ה-LCD יכולות לנבוע מאי-תקינות של כרטיס המסך, בעוד שהמסך תקין לחלוטין (בעיות בכרטיסי מסך ניתנות גם הן לתיקון במעבדתנו). לכן, כדאי לנסות ולבודד את הבעיה לפני שמחליטים כי המסך לא תקין. לטובת העניין, המעבדה שלנו מציעה בדיקת בעיות בחינם.

כמו כן, כפי שניתן לראות, רוב הבעיות במסכי ה-LCD נגרמות על ידי רכיבים מקולקלים הניתנים לתיקון או החלפה. הדבר זול בהרבה ממחיר של מסך LCD חדש, ולכן לרוב משתלם כלכלית על פני החלפת המסך בחדש.

אם יש לך כל שאלה שהיא או להזמנת טכנאי מחשבים אנא צור קשר או התקשר לטלפון נייד 054-225-7705

151 תגובות

  1. הלן הגיב:

    יש לנו tv של LG 4 שנים
    המסך בשני צבעים צד אחד אור והשני שחור
    האם אפשר לתקן ואם כן מה הסיבה?
    ומה העלות?
    תודה

  2. מ. הגיב:

    מה גורם להופעת כתם דיו שחור נוזל בתמונת המסך של הטלוויזיה, שגם גורם לסגירת המכשיר מעצמו ?

  3. מיתר שולדר הגיב:

    יש לי טלויזיה של מאג 55 אינץ היום לםני שיצאתי מהבית חיביתי תמסך הכל טוב ועובד חזרתי אחרי שלוש שעות הדלתי אותה בכמה דקות הראשונות הכל היה טוב אחר כך התמומה הייתה מטושטשת עם מלא קווים הוצאתי מהחשמל וחיברתי ועד עכשיו המסך פשוט שחור הטלויזיה נדלקת והמסך שחור מה ההעיה בטלויזיה שלי איך אני ידע

  4. חייט משה הגיב:

    כנ"ל גם לי סמסונג 50 אינץ.אחרי כמה ימים שקניתי התחילי תופעות במסך.ואז כשפניתי לחברה נאמר לי שככה זה בהתחלה התצוגה מתאימה את עצמה.שקר הכל.לאחר שנה התחילו בעיות במסך של חצאי מסך וכיום מסך שחור וקול קטוע ברקע.לאחר כמה שעות פתאום יכול לחזור לתפקד.נאמר לי שהמסך הלך.לא להתקרב ולקנות סמסונג.גרוע מאוד.הטכנאי אמר לי שזה את בעיה בסמסונג ויש לו מלא טלויזיות באותו מצב.

  5. בנצי הגיב:

    יש לי צג של פיליפס 24 (מוניטור) ויש לי קוים לאורך מאיזה חלק במסך התקלה בספק הכוח או בכרטיס התצוגה איך כבלים נפוחים בספק אסמך לעיצה של בעלי נסיון תודה
    התיקון רק קתחביב מסך חדש רק 350 ש,ח

  6. סוזי הגיב:

    טלוייזית סמסונג נרכשה בדיוק לפני שנה מסך 50 אינץ' , תמונה נעלמת לאחר חצי דקה הקול ממשיך לעבוד …מה התקלה ?

    • admin הגיב:

      תתקשרו לבחור בשם רמי 0542126050 בקשר לטלוויזיות, אני לא מתעסק בתיקון של טלוויזיות יותר. מצטער

  7. רחל ויטה הגיב:

    טלויזיה נדלקת לאחר מספר דקות מסך שחור עם קול טלויזיה מסוג mag

  8. טלויזיה הייסנס בת שנתיים הגיב:

    טלויזיה הייסנס בת שנתיים.לאחר כ10 דקות עבודה נעלמת התמונה אבל הקול נשאר.ולאחר כיבוי והדלקה שוב עובד כמה דקות והתמונה שוב נעלמת.יש פתרון?תודה

  9. אבי הגיב:

    מסך 55 LCD LG. נידלק עם לוגו ואז נכבה וכול 5 שניות מראה תמונה ונעלם וחוזר חלילה.
    מה לדעתך העניין והאם יש לך משהו שיכול לתקן במחיר נורמלי

    • admin הגיב:

      אני כבר לא מתקן טלוויזיות מזמן, רק מסכי מחשב ומחשבים ניידים. דברו עם רמי 0542126050, תגידו לו שואדים נתן לכם את הטלפון, הוא יעשה לכם אנחה.

  10. טל הגיב:

    טלוויזיה LG 65 אינץ' באמצע המסך יש שורה עבה יחסית של צבע,גוון יותר כהה לעומת שאר הטלוויזיה. זה לא בולט כל כך אבל מאוד בולט על רקעים בהירים.

    מה זה יכול להיות?

    • admin הגיב:

      שלחו לי סרטון לטלפון שלי, לוואצאפ

    • רדיק הגיב:

      גם אצלי טלוויזיהlg 65 אינץ' ואותה בעיה …

      איך פתרת את הבעיה ?

      היו אצלי טכנאים ואמרו שככה זה במסכיnano

      • admin הגיב:

        מה התקלה בדיוק?
        שימו לב! הדף הזה מיועד לתיקון של המסכים ולא טלוויזיות, אני לא מתעסק בטלוויזיות יותר

  11. ירדן הגיב:

    שלום רב לך,
    Lcd muller 60 Inc
    נדלקת לתצוגת לוגו אבל אחרי כמה שניות הצג נכבה התוכנה לא עולה והצג נכבה.
    מה לדעתך התקלה והאם ניתן לעשות משהו בנידון בבקשה?
    תודה רבה על העזרה שלך מראש

    • admin הגיב:

      זה יכול להיות בעיה בתאורה אחורית או פיקוד, תתקשרו לחבר שלי שמתקן טלוויזיות, תגידו לו שקבלתם את הטלפון מוודים. הטלפון שלו 0542126050

  12. תמי הגיב:

    מסך 50 אינץ׳ של סמסונג, נקנה לפני כשנתיים, פתאם התחיל לרצד… העברתי לחדר שינה והמשיך לרצד ואז פתאם אחרי יום הסתדר.. החזרתי לסלון עובד נהדר ואז אחרי כמה חודשים שוב פתאם מרצד. מה עושים?

    • admin הגיב:

      סמסונג – יש להם בעיה במסכים, נשמע כבעיה במסך, אם כך תקנו טלוויזיה חדשה…

  13. עלינא שגיא הגיב:

    בערוץ 12 בטלוויזיה שלי,מופיעים לעיתים פיקסלים.מה ניתן לעשות,וכמה זה יעלה?

  14. טל הגיב:

    טלוויזיה נדלקת ומראה תמונה אבל אחרי כמה שניות מחשיכה ממש, עדיין שומעים אבל כמעט ואי אפשר לראות.
    תקלה בinverter? כמה עלות החלפה?

    • admin הגיב:

      רוב הסיכויים שהבעיה היא בתאורה אחורית ולא באינוורטר. התיקון הוא בסביבות 1000ש

  15. Lg מסך חשוך הגיב:

    היי, טלויזית LG דגם YKPX32CH (בת שנתיים) המסך לא נדלק. האור האדום שבתחתית המסך דולק. האם זה משהו שניתן לסדר או שהטלויזיה מתה…

    • admin הגיב:

      יכול להיות התאורה האחורית הלכה. דברו עם ח.י – הם יעזרו לכם עם LG. חפשו בגוגל את הטלפון שלהם

  16. admin הגיב:

    יכול להיות שיש לך בעיה עם קבוצה אחד של הלדים

  17. אילייה הגיב:

    שאלתי אמש שאלה ולא רק שלא ענו לי אלא שאני רואה שגם מחקו לי אותה משום מה ולכן אני שואל אותה שנית:
    להורים שלי טלוויזיה LG בערך כבת 7 ובמהלך שנה אחרונה החלו להופיע על המסך נקודות/עיגולים בהירים/לבנים שבהתחלה היה אחד בלבד והיום מספרם כבר הגיע ל-6.
    האם מישהו יכול להסביר לי מה אופי התקלה ומה תהיה עלות התיקון?

    • admin הגיב:

      מצטער על זה שלא היה לי זמן לאשר את השאלה שלך, זה פשוט לא הופיע שכתבת אותה בפעם הראשונה. בקשר לשאלה שלך זה עניין של להדביק את כל הזכוכיות מחדש, יעלה לך בערך מ-800 עד 1000 שקל

  18. עמיחי הגיב:

    יש לי טלוויזיה פיילוט 50 אינצ' 4 קיי ורואים חצי מסך תחתון כהה יותר מהחצי העליון, מה יכולה להיות הבעיה ומה עלות התיקון?

  19. אילייה הגיב:

    יש להורים שלי טלוויזית LG בערך בת 7 ובמהלך השנה האחרונה החלו להופיע על המסך כמו עגולים בהירים כאלה-תחילה היה רק 1,אח"כ 2 וכיום זה כבר כ-6 בערך.
    מה זה יכול להיות ועד כמה יקר התיקון?

    • admin הגיב:

      הזכוכיות של הלדים נפלו, צריך לפרק את המסך ולהדביק מחדש את כול הזכוכיות… עניין של בארך 800-1000ש

  20. ברוך הגיב:

    היי
    יש לי מסך סמסונג 55 אינץ' וביומיים האחרונים יש לי בצד ימין של המסך צל שחור ניסינו להחליף את הכבל hdm אבל לא עזר, אשמח לתשובה בבקשה

  21. רם הגיב:

    יש לי טלויזית lcd של פנסוניק כבר כמה שנים .יש תופעה שבשנים קודמות הייתה בא והולכת ועכשיו זה ניהיה קבוע . המסך נצבע בצבעים של ורוד ירוק ומשנה את הצבעים של התמונה ומעוותת את הצבעים לגוון ורוד ירוק.יש מה לעשות?

  22. ראומה הגיב:

    שלום, יש לי טלויזיה סמסונג 50 אינצ led
    יש לה חצי מסך כהה)שחור( וחצי תקין ,ככל הנראה ממכות שקיבלה ,למשל מכדור..
    האם ניתן ושווה לתקן?
    יש לנו אותה שנתיים

  23. אלי הגיב:

    היי יש לי טלויזיה לד סמסונג 43 .המסך לא נידלק ורק שומעים שהטלויזיה עובדת .מה הבעיה.וכמה עולה לתקן?

  24. שרית הגיב:

    היי
    הטלויזיה משמיעה רעשים אם אני מאירה עם פנס על המסך אני רואה את התמונה של הערוץ כמו צל
    מה הבעיה ?

  25. עופר קלר הגיב:

    טלויזיה שיומי 55. חדשה. פס ירוק רחב בערך 12 ס"מ באמצע המסך מלמעלה למטה. מה זה בבקשה.
    תודה.

  26. יאירמדר הגיב:

    רציתי לדעת מה עלות תיקון טלויזיה סמסונג 55 אינץ בת 5 שנים בגין תקלה-יש שתי נקודות בהירות שנראות על תמונה בהירה ולא נראות על תמונה כהה הבעיה זהה לבעייתו של בוריס מספר 12

    • admin הגיב:

      תיקון לא זול, בסביבות 800-1000ש, צריך לפרק את כל המסך ולהדביק את כל הזכוכיות מחדש

  27. נתנאל הגיב:

    שלום.
    יש לי מסך לד של "masimo 43 רואים תמונה מצויין והכול אבל יש קטעים במסך שהם כהים יותר
    מה יכולה להיות הבעיה? ומה צריך ומה צריך לעשות.
    תודה מראש.

  28. איציק הגיב:

    שלום יש לי טלוויזיה LG 65 ומדי פעם יש כיבוי של המסך למשך כשניה ואז הוא מתעורר שוב וכך חוזר על עצמו כל פרק זמן של כ 5 דקות בערך..
    התופעה מוכרת לך?
    יש פתרון מומלץ?
    אשמח לעזרתך
    איציק

  29. מריו הגיב:

    היי, יש טלוויזיה של 55' sharp, יש לי אותה מספר שנים. לפתע היא התחילה לקצר, נשמע קול פיצוץ מטיוי, ונופל הפיוס בארון חשמל, יש אפשרות לתקן אותה, ומה יכולה להיות הבעיה?

    • admin הגיב:

      יש כנראה בעיה בספק כוח, אתה צריך להביא אותה למעבדה לתיקון או להחלפת ספק הכוח

  30. עדן הגיב:

    שלום הטלוויזיה לא מהארץ והבאנו מתאם שיוריד את המתח אחרי כמה שעות שהכל היה בסדר הטלוויזה התחילה להציג חצי רגיל חצי שחור שבאתי לנתק את המתאם של המתח הוא היה רותח אחרי שעה בערך ניסיתי לחבר אותו זוב וראיתי את התמונה כולה רגיל למשל כמה שניות ואז חזר החצי השחור אתה יודע מה הבעיה יכולה להיות?..

  31. חיים הגיב:

    היי יש לי טלויזיה 65 אינץ' של הייר היא נדלקת כמה דקות ואז מסך שחור אבל עדיין שומעים רגיל אפשר חוות דעת בבקשה?

  32. רוית הגיב:

    שלום טלוויזיה pilot בזמן שהטלוויזה פועלת המסך נהיה הצבע שחור(התפשטות מהירה על כל המסך). ממשיכים לשמוע את השידור רגיל והנורה ירוקה.
    יכול לקרות לעתים פעם ב..וכזה קורה חוזר על עצמו כל כמה דקות גם לאחר ניתוק כבל הטלוויזיה מהתקע.
    אשמח לדעת ממה נובע ? תודה מראש

  33. עמיתאי הגיב:

    טלויזיה אצלי בערך חצי שנה.
    יש פעמים שרואים את כל התמונה בחצי מסך שמאלי ובחצי השני שחור(כאילו שינתי את מצב התמונה ) אני משנה את המצב לזום רחב ולאחר כמה זמן מחזיר למצב מקורי והמסך מסתדר.
    מה יכולה להיות הבעיה?

  34. יובל הגיב:

    היי,טלויזית SHARP 40"
    החל מהיום הופיע קו בתחתית המסך, לכל אורכו ובגובה של 5 ס"מ בערך.
    הקו מחליף צבע לפי הצבעים המוצגים בטלויזיה.
    מה אפשר לעשות?

  35. בועז הגיב:

    שלום לך,
    יש לי טושיבה "32 בת 15 בערך. התחילה תופעה של קול חזק של פיצוץ והמסך נכבה – לאחר כמה שניות המסך נדלק בחזרה. לפעמים הוא נדלק "מגורען" ולפעמים נקי. זה יכול לקרות כמה פעמים ברצף או לא לקרות בכלל.
    יש לך מושג מה יכולה להיות הבעיה?
    בתודה מראש על התשובה.
    בועז.

  36. אלעד הגיב:

    הדלקתי את הטלויזיה עבדה רגיל ופתאום רואים אבל ממש חלש כמו צל מה אתה חושב שהבעיה ? ואם שווה לתקן

  37. חיים הגיב:

    יש לי LCD 65 של טושיבה צד שמאל קצת חשוך מה הבעיה? והאם ניתן לתיקון?

  38. גל הגיב:

    שלום
    ישלי טלויזיה של 65 של חברת edge
    ברגע שמדליקים את הטלויזיה היא נדלקת אבל רואים ממש ממש אור חלש כאילו היא לא דולקת . מה הבעיה? האם ניתן לתיקון?

  39. בוריס הגיב:

    מסך סמסונג 55 אינץ. זיתיתי נקודה בהירה שלא רואים אותה כאשר הצבע במקום הוא שחור, רק כאשר צבעים בהירים במקום הזה רואים את הנקודה בבירור. האם ניתן לתיקון?
    תודה

    • admin הגיב:

      כן, ניתן לתיקון, צריך לפרק את המסך אצמו ולהדביק את הסחוכית שנפלה בחזרה אל הלד

  40. אלדד הגיב:

    יש לי טלויזית LG ברגע שמדליקים אותה מופיע הלוגו לחצי שנייה ואז נהיה מסך שחור אבל שומעים סאונד
    הנורית למטה מהבהבת הבהוב איטי פעמיים או שלוש.
    כשמכבים את המסך שוב רואים תמונה לחצי שנייה

  41. אבירם יושעי הגיב:

    יש לי מסך של
    פיילוט 65 קניתי חדש בקרטון ועבד יום אחד וכל מה שאני רואה בטלויזיה גם סלקום טו וי וגם יוטיוב דרך הטלויזיה,פתאום מתכבה ונדלק מחדש הוא מופיע לוגו של פיילוט ומתחיל מחדש מה יכול להיות?
    בהגדרות הכל בסדר בלי טיימר בלי מצב שינה

  42. ירון דוד הגיב:

    כשמדליקים את הטלויזיה מופיע מסך לבן אפור
    שומעים קול רגיל

  43. אלירן הגיב:

    לצערי קניתי pilot 58 פתאום מסך שחור הטלוויזיה אתה יודע מה הבעיה?

  44. רונן הגיב:

    שלום לאבא שלי טלוויזיה lg בת שלוש שנים. לאחרונה החלו להופיע נקודות אור בוהק בשתי נקודות, נתנו למסך כמה מכות קלות ואז הופיע נקודה שלישית. האם זה בר תיקון? מחיפוש באינטרנט ראיתי שכתוב משהו על טבעות שמודבקות ונופלות לאחר זמן.

    • admin הגיב:

      כן, זה בר תיקון, מפזרי אור נפלו – צריך להדביק אותם בחזרה.
      דברו איתי בטלפון: 0542257705
      ואדים

  45. עופר הגיב:

    שלום יש לי בעיה עם טלוויזיה 65 אינץ התמונה שחורה ורואים תמונה בהירה מאוד מה נובע התקלה

    • admin הגיב:

      כנראה הבעיה היא בכרטיס מסך, צריך להביא אותה לבדיקה או שלחו סירטון לוואצאפ לטלפון 0542257705

  46. עדן הגיב:

    שלום, יש לנו טלוויזיה pilot שנכבית בפתאומיות אחרי זמן מסוים של הפעלה- משתנה הכל הדלקה. לאחר מכן אין תגובה מהטלווזיה וצריך לחכות זמן מה עד שניתן להדליק את הטלויזיה ונכבית שוב.. מה ניתן לעשות?תודה

  47. הוד הגיב:

    יש לי מסך סימנס 50 אינצ כאשר אני מדליק את הטלוויזיה לאחר כמה דק המסך נכבה ( שחור ) הקול ממשיך כרגיל הטלוויזיה דולקת רק המסך נכבה . מה יכולה להיות הבעיה ומה עלות תיקון ?

  48. דניאל הגיב:

    לצערי קניתי pilot 55 אינץ. התחילו לראות כתמים בהירים רק בצבע כהה שחור ואפור ממש מטושטש כל שאר הצבעים רואים טוב, ניתן לתיקון?

  49. עמנואל הגיב:

    מאיפה אפשר לקנות לד לתאורה אחורית למסך 65 של מסימו

  50. עמנואל הגיב:

    יש לי טלוויזיה 65 של מסימו איך אני יודעה איזה לד לקנות לתאורה אחורית

  51. חן הגיב:

    יש לי טלויזיה של פיליפס 55 נרכשה לפני שנתיים,המסך שחור נראה כבוי אבל הנורית חשמל דולקת הלדים האחוריים דולקים נראה שהכל עובד חוץ מהמסך עצמו. מה יכולה להיות הבעיה?

  52. רם הראל הגיב:

    יש לי טלויזיה LG מסך 4 אינץ בת 5 שנים. הקליטה מצויינת אך רואים כאילו משתקפות במסך שלוש נורות.

  53. אלונה הגיב:

    יש לי מסך של סמסונג 42 אינץ .. לאחרונה חצי מהמסך הפך לטיפה יותר כהה ופחות חד מהחצי השני שלו .. מה יכולה להיות הבעיה והם ניתן לתיקון ?

  54. עוזי הגיב:

    יש להורים שלי טי.וי של lg.
    מהרגע של ההדלקה המסך קופץ. מה יכולה להיות הבעיה?

  55. עדי הגיב:

    מסך לד סוני 55 אינץ
    תקלה מדי פעם כנראה לאחר התחממות שהתמונה מתחילה להיראות מטושטשת ומאבדת את הצבעים הנכונים.
    מה להערכתך התקלה והאם ניתן לתיקון?

    • admin הגיב:

      קשה להגיד. כנראה התקלה היא בכרטיס מסך. תביא אותה לבדיקה. תתקשר אלי לפני ל-0542257705

  56. דניאל הגיב:

    היי ישלי מסך 40" של hisense המסך פתאום נכבה ועדין הקול פועל מה זה יכול להיות?

  57. עמית הגיב:

    היי,יש לי טלוויזיה hair 65 אינץ שנקנתה מתצוגה .
    יש קול אבל רןאים תמונה כהה מאוד (כמעט ולא רואים).
    מה אפשר לעשות ?

  58. עמית הגיב:

    היי.
    יש טלוויזיה של lg
    הטלוויזיה נמצאת אצלי 5 חודשים.
    לאחרונה מופיע לי פס אפור דק לאורך הטלוויזיה.
    מה עושים??

  59. אופיר הגיב:

    תקלה במסך 37 אינטש'LCD של פנסוניק (בן 7 שנים)
    לא רואים תמונה, המסך חשוך אבל רואים שפועל, כשמחובר בכניסות HDMI גם לא מעביר קול.
    כשמחברים בכניסות RCA שומעים קול אבל לא רואים תמונה.
    גם לא רואים את התפריטים של המסך (MENUׂ) ולא את עוצמת הווליום כשמגבירים או מחלישים.

    מה דעתך התקלה ?
    באיזה עלות ניתן לדעתך לתקן ? (אפילו בערך…בלי התחייבות)

    אתר מעולה ! תודה !

  60. אייל הגיב:

    יש לי מסך טלוויזיה LG 42 אינץ' יש תמונה הכל בסדר חוץ מ 2 פסים דקים באיזור הכיתוב בתחתית המסך.. יש תשובה לגבי זה.. תודה

  61. שאול הגיב:

    היי יש לי lg שאני מדליק את הטלויזיה מופיע לי האייקון של lg ואני לא מצליח לזוז משם. עזרה

  62. דמיטרי הגיב:

    היי
    טלוויזיה סמסונג 55' 3D כבת 6שנים
    פיתאום בהדלקה מופיע התקלה. צד שמאל של המסך דהוי וצד ימין כהה. צבעים לא טבעים. ישנם כמה פסים חלק רחבים וחלק דקים בתחתית של מסך
    האם הטלוויזיה בר תיקון?
    תודה

  63. נתנאל אלרואי הגיב:

    טלוויזית LG 58 אינ'ץ לא נדלת שאני מדליק המנורה האדומה בצד שמאל של הטלוויזיה מהבהבת וזהו היא לא נדלקת…

    • admin הגיב:

      כמה פעמים הנורית מהבהבת?
      תביא אותה לבדיקה אלי.
      תתקשר קודם אלי לטל:
      0542257705

  64. גלי הגיב:

    יש לי טלוויזיה 65״ Samsung מסך מעוגל.
    כבר כמה זמן קופצים כל כמה דקות פיקסלים במסך, כאילו התמונה מטושטשת מהפיקסלים לכמה רגעים ואז התמונה חוזרת לעצמה.
    האם זאת בעיה של הטלוויזיה או של החיבור עם YES?

  65. בתיה הגיב:

    טלויזיה 27 אינץ של metz.
    בכל פעם שאני מדליקה אותה יש מסך לבן.
    רק אחרי מספר פעמים של כיבוי והדלקה אני מצליחה להגיע לתמונה.
    התקלה מופיעה בשתי טלויזיות זהות בחדרים שונים.
    אשמח לדעת מה התקלה.

  66. מיכאל הגיב:

    מסך lcd בהתחלה שמעו קול ולא ראו תמונה עכשיו גם לא שומעים.
    מסך שחור

  67. מירב הגיב:

    היי, יש לי טלוויזיית mag lcd, הטלוויזיה והממיר נדלקים כרגיל, יש תמונה אבל אין קול.
    בעת הדלקת הטלוויזיה יש קול לשנייה (מן קול של הדלקה)… וזהו… שקט תעשייתי.
    מה יכולה להיות הבעיה?

    • admin הגיב:

      יכול להיות בעיה במגבר. תנסה לעסות ריסט להגדרות היצרן. עם זה לא יעזור תביא אותה לבדיקה למעבדה

  68. רוני חזקיה הגיב:

    שלום,
    ברשותי טלויזיה lg 52lcd. מאתמול כשאני מדליק אותה, מופיע מסך שחור ואחרי קצת זמן מתחיל להופיע מסך לבן המשתלט על כל המסך בהדרגה. לא רואים תמונה.
    האם המסך התקלקל ?

  69. אביב הגיב:

    הטלויזיה שומעים ורואים תמונה חלשה כמו צל מה זה יכול להיןת

  70. רועי הגיב:

    אני מדליק את המסך והנורה הופכת לירוקה אבל המסך נשאר שחור כאילו לא קרה כלום, בלי המסך פתיחה של החברה

  71. יובל הגיב:

    המסך נכבה כל כמה דקות לפעמים שניות. מה עיצתך?

  72. אורן הגיב:

    המסך לא מותאם
    כלומר יש דברים בקצוות שאני לא רואה
    מה לעשות?

  73. מאיר דהן הגיב:

    יש לי טלוויזיה סמסונג 55 אינץ lcd בת 4 שנים.
    היום התחילו פסים לרוחב המסך בערך במרכז. כ"כ כל רבע המסך השמאלי העליון, חשוך. האם להזמין את החברה קדישא.

  74. אלחנן הגיב:

    שלום, יש לי אייפון 5 יש לו בעיה במסך, הטאצ עצמו עובד מעולה אבל המסך קצת דהוי ויש עליו מלא פסים מאונכים שחורים

  75. בועז הגיב:

    מחשב חדש בן 4 חודשים של טושיבה מסך גודל 17 אינו.
    הבעיה היא,לא רואים ברור את השורות שאליהם מכניסים אימייל או פרטים אישים נוספים.ממש צריך להתאמץ בכדי לראות קוים אלו שהם דהויים.ובכלל יש דברים ברורים ולא ברורים באותו המסך

    • admin הגיב:

      זה לא ניראה לי בעיה במסך, זה יותר בעיה בהגדרות.
      אתה יכול להביא אותו אלי ואני אעזור לך. תתקשר לפני שתבוא.
      ואדים

  76. ורד הגיב:

    מסך שחור אך שומעים קול מה זה אומר?

    • admin הגיב:

      בעיה בתאורה אחורית, לדים נשרפו או בעיה באינוורטר.
      תביא אותו לבדיקה
      דברי איתי במאייל או בטלפון
      תודה

  77. אלינה לין הגיב:

    היי! הובלתי טלוויזיה של פיליפס בעצמי והיא לא קיבלה שום מכה, עכשיו כשאני מחברת את הלפטופ שלי בכבל HDMI לטלויזיה מופיעים עליה פסים ירוקים ואדומים והמסך של הטלוויזיה לפעמים נכבה לשניה ונדלק בחזרה.
    לאחר בדיקה הכבל והמחשב בוודאות תקינים

  78. שיראל הגיב:

    עברתי דירה ואני אישית הובלתי את הטלוויזיה, לא קיבלה מכה או משהו כזה בשום צורה.
    כשחיברתי את הטלוויזיה היה לי מסך שחור, רואה שנורית מגיבה לשלט אבל לא רואים כלום, כשניתקתי את המעמד של הטלוויזיה וחיברתי מחדש ראו בצידי המסך ראו צבע ובאמצע לבן.
    יש סיכוי להציל את הטלוויזיה?

    • דודי שירי הגיב:

      הי דודי,
      תביא את המסך לבדיקה או שלך תמונה לוואצאפ לטלפון שלי 0542257705
      תודה, ואדים

  79. רעות הגיב:

    המסך נכבה מעצמו כל כמה שניות. מה הבעיה? ומה מחיר התיקון?

  80. ניר הגיב:

    יש לי בעיה במסך ..רואים תמונה טובה עם צבעים …רק שכל המסך לבן מה יכול לגרום לזה ?

    • admin הגיב:

      מה זה מסך טלויזיה? כמה אינץ?
      תביא את המסך לבדיקה או שלך תמונה לוואצאפ לטלפון שלי 0542257705
      תודה, ואדים

  81. Nira הגיב:

    שלום רב
    כמה יעלה להחליף ספק כוח במסך mag?
    תודה מראש

  82. ווסים הגיב:

    שלום,
    מסך סמסונג 46" לאחר הדלקתו ב 10 דק' מופיע קווים לכל הרוחב והתמונה מטושטשת

  83. עדי הגיב:

    רציתי לדעת האם ניתן לתקן תקלה בצבעים בlcd?

  84. שרון הגיב:

    מסך מראה תמונה חומה?

  85. אילן בוגנים הגיב:

    יש מסך 40" של חברת טומסון יש קול אך איך תצוגת מסך ייתכן שהנורות נשרפו על פי המאמר לעיל.
    כמה עולה תיקון כזה?

    • ואדים הגיב:

      זה יכול להיות גם כרטיס מסך וגם אינוורטר.
      תביא את המסך לבדיקה, תתקשר אלי לטל: 0542257705
      ואדים

  86. נועם הגיב:

    יש לי מסך די טוב לגיימרים הוא גדול וטוב ויפה אבל שאני מחבר אותו למחשב שלי אז המנורה שלו פעם נידלקת פעם מיתחבת מה עלי לעשות?

  87. איל הגיב:

    מאמר מעולה!
    תודה על המידע.

לייעוץ חינם מלאו פרטים 👇

Contact Us sidebar

דברו איתי בוואטסאפ
Scan the code