054-225-7705
המגדל הלבן 2, רמלה

תקלות אופייניות במסכי מחשב

מסך מחשב או צג מחשב הוא אחד מהתקני הקלט/פלט המרכזיים של המחשב. למעשה, הצג הוא התקן הפלט השימושי ביותר. דרכו ניתן לראות בצורה חזותית את התוצאות של עבודת המחשב, בין אם זה מסמך טקסט, תמונה, סרט, תוצאות חישובים, תצוגה של יישומים שונים וגם את הנתונים שהמשתמש מעביר למחשב לשם ביצוע פעולות.

ישנן מספר תקלות האופייניות למסכי מחשב LCD:

הנורית מראה את מצב המסך ויכולה לעזור באיתור התקלה במסך. כאשר היא מהבהבת ניתן לדעת או להעריך מה הגורם לתקלה לפי סדר ההבהובים (טכנאי מסכים משתמש במידע הזה כדי לדעת כיצד לגשת ולטפל בבעיה). הבעיה יכולה להיות תקלה במטען, לוח אם או אינוורטר.

  • המסך לא מציג כלום

במצב בו נראה שהמסך פועל אך לא מציג תמונה התקלה יכולה להיות בספק הכוח, בלוח האם של המסך או באינוורטר (הכרטיס שמספק מתח למנורות המסך).

  • התמונה מופיעה ואז נעלמת

אם המסך מציג תמונה במשך שנייה ואז התמונה נעלמת, תיתכן בעיה בספק כוח, בלוח האם של המסך, באינוורטר או באחת ממנורות המסך (מסך מורכב ממספר מנורות שמספקות אור למסך, ברגע שמנורה אחת לא מתפקדת המסך נדלק וכשהוא מזהה שיש בעיה עם מנורת מסך אחת או יותר הוא מכבה את המסך). הבעיה עלולה גם להיות באספקת המתח.

  • המסך מת

כאשר המסך לא מגיב בכלל, יכולה להיות בעיה באספקת מתח (ספק כוח).

  • רואים תמונה אך ללא תאורה

כאשר נראה שהמסך עובד, אך רואים תמונה חשוכה ללא תאורה, תיתכן בעיה באינוורטר, במנורות המסך או בלוח האם של המסך.

  • תאורת המסך עמומה

התמונה נראית, אך ללא מספיק תאורה (בהנחה שבהגדרות המסך הבהירות נקבעה למקסימום), כאן הבעיה יכולה להיות בדרך כלל נורות חלשות.

  • המסך נכבה לפעמים

המסך עובד זמן כלשהו ואז נכבה. בדרך כלל זו בעיה בספק כוח, אך תיתכן גם בעיה בנורה אחת או יותר.

  • מסך לבן ללא תמונה

כאשר רואים רק מסך לבן ללא שום תמונה, זו בדרך כלל בעיה בכבל פנימי במסך, כבל זה מעביר מידע בין לוח האם למסך עצמו.

  • המסך שבור

כאשר ניתן לראות שבר פיזי במסך או בחלק אחר שגורם לפעולה לא תקינה של המסך.

  • המסך מציג קוים או קו אנכי צבעוני

בדרך כלל זו בעיה במסך עצמו, ואת זה לא ניתן לתקן.

  • כל בעיה אחרת

פנה לטכנאי מסכים לשם אבחון וטיפול.

פנה אלינו וקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לתיקון מסך המחשב. במעבדה שלנו ישנו ציוד מתקדם וחדשני לאבחון ולטיפול בכל בעיה במסכי מחשב או מסכי LCD. הטכנאים שלנו מקצוענים ומעניקים שירות מהיר ואיכותי. לקוחות מרוצים רבים יכולים להעיד על כך.

אין צורך להחליף את המסך הקיים או לרכוש חדש, הרי הטכנולוגיה די דומה בין המסכים בשוק, ותיקון המסך יחזיר אותו למצב אופטימלי ויאפשר שימוש במסך במשך שנים בהשקעה נמוכה יחסית לרכישת מסך חדש.

9 תגובות

  1. זהבית הגיב:

    יש לי מסך מחשב noc בימים האחרונים יש חלונית שחורה שקופצת כל פעם ועליה כתוב clear vision 'לא רואים ברור . החלונית נעלמת ומופיעה כל הזמן מחדש . מה עושים?

  2. דניאל הגיב:

    שלום בורכה,

    יש לי מזך מאג, אשר נכבה ונדלק רק כאשר אני יש רקע שחור במסך, כגון סתם כך באמצע סרט שפתאום הכל שחור/כהה מאוד, המסך מכבה ומדליק את עצמו, במידה ולא נכנסתי למשהו כזה, המסך כול לעבוד ימים שלמים בלי לכבות את עצמו פעם אחת,,מה עושים?

  3. גל אבבה הגיב:

    שלום שמי גל אבבה נורית של המסך מחשב שלי מהבהבת אבל לא רואים כולם במסך והיא מהבהבת על נורה כחולה כבר כמה ימים והמסך שחור רציתי לדעת אים יש אינדיקציה כל שהיא לבעיה במסך?
    בתודה גל אבבה

  4. אפיק רפאל הגיב:

    מסך המחשב החל להבהב באופן אחיד ללא הפסקות מזכיר כמו פלורוסנט מקולקל

כתיבת תגובה

לייעוץ חינם מלאו פרטים 👇

Contact Us sidebar

דברו איתי בוואטסאפ
Scan the code